פירוש חלומות – שיניים

פירוש חלומות – שיניים

חלומות על שיניים הם חלומות הקשורים בביטחון העצמי ובאנרגית החיים שלנו. במידה וחלמנו על אובדן או השחתה של השיניים שלנו, הדבר מצביע על קיומו של גורם כלשהו בחיינו הפוגע באופן משמעותי בביטחוננו העצמי. חלום על מוות או חלום על שיניים מופיעים בדרך כלל בתקופות קשות העוברות על החולמים. מצב השיניים בחלום, מקביל למידת הביטחון העצמי שלנו ולדרך בה אנו תופסים את עצמנו.

חלומות על שיניים לבנות - שיניים לבנות בחלום, מעידות על כך שאנו מרגישים טוב, על כך שהביטחון העצמי שלנו גבוה ועל כך שאנו מאמינים ביכולות שלנו ובכוח שלנו לשנות ולהוביל מהלכים.

חלומות על שיניים רקובות - חלומות על שיניים רקובות, מתנדנדות או שחורות, קשורים באופן ישיר לגורמים שליליים ומעידים על ביטחון עצמי נמוך.

חלומות על שיניים נופלות - חלום על שיניים נופלות, הוא חלום המעיד על פגיעה בביטחון העצמי ובאנרגיה. חלומות על שיניים נופלות מופיעים במקרים רבים לאחר שהחולם ספג פגיעה בביטחונו העצמי. חלומות על שיניים נופלות, עלולים להעיד על כך ששיקום הביטחון העצמי יהיה ארוך ומורכב.

חלומות על שיניים נושרות - בשונה מחלומות על שיניים נופלות, המעידים על פגיעה חד פעמית בביטחון העצמי, חלומות על שיניים נושרות, מסמלים פגיעה ארוכה וממושכת בביטחון. אם חלמת על שיניים נושרות, כנראה שהתחושה שלך לגבי עצמך אינה טובה במשך זמן רב.

חלומות על שן שבורה - שן או שיניים שבורות המופיעות בחלום, מסמלות ירידה משמעותית בביטחון העצמי, בעקבות אירוע כלשהו. משמעות הופעתה של שן שבורה בחלום היא כי על החולם לקום ולעשות מעשה שישפר את בטחונו העצמי ויחזיר אותו לרמות בהן היה לפני שנפגע.

פירוש חלומות על שיניים על פי הקבלה - על פי הקבלה, שיניים בריאות מעידות על מצב טוב, חומרי ורגשי ושיניים שחורות, מתנדנדות או נופלות, מעידות על צרות או סכנות המתקרבות אלינו.